Ma 2018. április 21., szombat, Konrád és Zelmira napja van. Holnap Csilla és Noémi napja lesz.

Szakmák éjszakája

Aktuális események

    Nincs esemény

Széchenyi 2020

Szakképzés Eu Hete

Iskolai események

previous month április 2018 next month
H K SZ CS P SZ V
week 13 1
week 14 2 3 4 5 6 7 8
week 15 9 10 11 12 13 14 15
week 16 16 17 18 19 20 21 22
week 17 23 24 25 26 27 28 29
week 18 30

Pályázat

Határtalanul

Hirdetés

Hirdetés


A pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben iskolánkban PDF Nyomtatás E-mail

 

  A dunaújvárosi Lorántffy Zsuzsanna Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium (2400 Dunaújváros, Radnóti M. u. 6.) vezetése és tantestülete az oktatást érintő változások és az élethosszig tartó tanulás jegyében mindig is törekedett a szakmai-módszertani megújulásra. Az Európai Unió által nyújtott támogatásból a TÁMOP-3.1.5-09/A/2 – Pedagógusképzések című pályázat keretében sikerült megvalósítani A pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben a Lorántffy Zsuzsanna Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégiumban című projektet. Ennek eredményeként 2010. június 1-je és 2012. augusztus 1-je között az iskola három pedagógusa vehetett részt egy-egy szakirányú továbbképzésen.

Miklósity-Szőke Zsuzsanna általános és igazságügyi mediátor (közvetítő) szakirányú szakképzettséget szerzett. A mediáció egy olyan konfliktuskezelési eljárás, amikor két fél vitájában mindkét fél közös beleegyezésével egy semleges harmadik fél jár közben. A semleges fél a mediátor, aki a problémamegoldó folyamat keretében segít tisztázni a konfliktus természetét, segít olyan megoldást találni, amely mindkét fél számára kielégítő. Kezdő mediátorunk tudását az iskolai konfliktusok kezelése során alkalmazza. A fegyelmi eljárást bizonyos esetekben például egyeztető eljárásnak kell megelőznie, amelynek lebonyolításához nélkülözhetetlen egy közvetítő jelenléte.

Molnárné Lukács Anita tehetségfejlesztő szaktanácsadó szakirányú szakképzettséget szerzett. A tehetségfejlesztés az oktatás alapvető területe. A rejtőzködő, alulteljesítő tehetségek felkutatása, fejlesztése az új Nemzeti Alaptantervben is a kiemelt feladatok közt szerepel. Az iskola tanárai munkájuk során mindig is arra törekedtek, hogy felszínre kerüljenek a diákok azon képességei, amelyekben átlag feletti teljesítményre képesek. Ezt a tevékenységet most már szakember segítségével végezhetik, így hatékonyabbá válhat munkájuk.

Dávid Ágnest szakvizsgázott pedagógus (teljesítményértékelési és minőségfejlesztési szakterületen) szakképzettséget szerzett. Ez a két terület mindig is fontos része volt az oktatásnak. Az iskolának szüksége van egy szakemberre, amennyiben minden előírásnak meg akar felelni. A közeljövő egyik kiemelt feladata emellett a megváltozott igényeknek megfelelni tudó, naprakész tudással rendelkező szakértői hálózat kiépítése. Ennek egyik láncszeme lehet az iskola új szakembere.

 

 

Az Európai Unió (Európai Szociális Alap) és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege: 9 285 344 Ft

 


 

Irányító Hatóság:

NFÜ (Nemzeti Fejlesztési Ügynökség)

 

 

Közreműködő Szervezet:

ESZA Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. (1134 Budapest, Váci út 45. „C” épület)

 

  

 
Hirdetés